דיקור קוסמטי ואנטיאייג'ינג

דיקור קוסמטי הוא טיפול ברפואה סינית אשר מבוסס על דיקור ומשלב צמחי מרפא, עיסוי ושימוש בכלים אותנטיים להצערה וטיפוח של העור, שרירי הפנים והמראה הכללי. 
מאחר והמראה החיצוני משקף את המצב הפנימי, הטיפול כולל ייעול ואיזון של תיפקוד האיברים הפנימיים והמצב הנפשי. בשונה מטיפולים קוסמטיים ופלסטיים שמתמקדים רק במה שנראה כלפי חוץ, הטיפול באמצעות דיקור קוסמטי מבוסס על שיפור אמיתי של המצב הפנימי. מבחינה זו זהו הטיפול האסתטי היחידי בעולם שכולל שידרוג פנימי וחיצוני והוא מבטא באופן אמיתי את המושג אנטיאייג'ינג (האטת הזדקנות). דיקור קוסמטי מייצג שילוב מנצח של טיפוח מראה והרגשה טובה וצעירה יותר.
בעקבות הטיפולים ניתן לראות שיפור במצב קמטים, כתמי גיל, גוון העור, אלסטיות של העור ושרירי הפנים, כהות ונפיחות מתחת לעיניים, הרמת עפעפיים ועור הפנים, בעיות ומחלות עור כגון אקנה, סבוריאה ועוד. דיקור קוסמטי מהווה כיום אלטרנטיבה בריאה, מוצלחת ומשתלמת לטיפולי קוסמטיקה פלסטית, עם תוצאות מדהימות שמשפרות  גם את המראה של מי שעברה ניתוח פלסטי.

איל מצרי-דורון מוסמך לטיפול באמצעות דיקור קוסמטי מטעם קמפוס ברושים, מספר על השיטה בראיון שפורסם במגזין הברנז'ה ב-26.8.10. (המאמר מחולק ל-3 עמודים ומוצג בתחתית עמוד זה)
לפרטים נוספים על טיפולי דיקור קוסמטי וקבלת יעוץ חינם וללא התחייבות מצידך,  אנא צרו קשר.

דיקור קוסמטי ואנטיאייג'ינג