אודות איל מצרי דורון

שמי איל מצרי דורון ואני עוסק ברפואה משלימה משנת 1997.

את דרכי בתחום התחלתי במסלול לרפואה סינית ושיאצו במכללה לרפואה משלימה. עוד בשנת הלימודים הראשונה הצטרפתי לקליניקה לרפואה סינית בה רכשתי ניסיון בעבודה מעשית שנמשכה כ-8 שנים כמטפל שיאצו בכיר, רפלקסולוג ומטפל ברפואה סינית באלפי מטופלים. במקביל למדתי  רפואה סינית קלאסית בביה"ס XIN לפילוסופיה ורפואה סינית. בהמשך הצטרפתי למחזור הראשון של ביה"ס מזרח-מערב בו הוסמכתי כמטפל ברפואה סינית – Dip Ac. 

לימודי רפואה סינית אינם מסתיימים לאחר 4 שנים! לאורך כל הדרך אני ממשיך ללמוד את המקצוע ולחקור את התחום דרך כתבים עתיקים ועשרות קורסים והשתלמויות מקצועיות בארץ ובחו"ל. את אילו אני מיישם באופן יומי בטיפול בקליניקה כמו גם בהנגשת הידע לתלמידי בכיתה.

בנוסף לעבודתי כמטפל במרכז ראן, אני כותב ומנחה קורסים ללימודי המשך למטפלים מוסמכים. מרצה לרפואה סינית קלאסית ומנחה קליניקות סטודנטים בביה"ס מזרח-מערב ובמכללת מדיסין.

בוגר לימודי הילינג והתפתחות אישית בהנחיית  Bart Ten Berg- מסלול 7 שנתי. הסמכה מטעם ISSP (בית הספר לפסיכולוגיה רוחנית-הולנד).
חבר בארגון הישראלי לרפואה סינית קלאסית ובפדרציה העולמית לאגודות הרפואה הסינית בחסות משרד הבריאות הסיני. כותב טור בנושאי בריאות ורפואה סינית במגזין 'הברנזה'. לומד וחוקר את המקצוע מעל 20 שנה ומפרסם מאמרים מקצועיים במגוון פלטפורמות. בשנת 2008 השלמתי את כתיבת ספרי הראשון "אנרגיה אנושית" שעוסק בשימושים הקלינים של נקודות הדיקור הסיניות.

האני מאמין שלי מתבסס על 3 עקרונות: החלמה, בריאות ואיכות חיים.
החלמה: בני אדם נועדו להיות בריאים ובמיטבם. כאשר מישהו חולה  יש ביכולתי לעזור באופן מקצועי, יסודי ומדוייק.

בריאות: כשהמטופלים שלי מבריאים אני עושה כמיטב יכולתי ללמד כל אחד ואחת איך להישאר בריאים בעזרת רפואה מונעת ותחזוקה נכונה.

איכות חיים: לכל אדם יש פוטנציאל רב שאינו מנוצל. הרפואה הסינית מביאה את הפוטנציאל הזה לידי ביטוי בקלות, ע"י שיפור הבריאות, המראה והביצועים השונים בחיים.

עקרונות היסוד שלי כלפי כל מטופל/ת הם: מקצועיות, אמינות ואכפתיות. אני איתך לאורך כל הטיפול וזמין גם מחוץ לחדר הטיפולים לכל התייעצות, הכוונה והדרכה, עם ניסיון של 26 שנים.

אני מחויב להעניק למטופלי טיפול יסודי, בריא ומוצלח ללא פשרות.

 לקבלת יעוץ ראשוני ללא תשלום או התחייבות צרו קשר.

איל מצרי - פרופיל